SORMAK
Ölmek kurtuluştur kimine göre
Ölmek bir sonun başlangıcı değilse
Yazmak hissetmektir çaresizliklerde
Yazılanların izi kalır sadece belleklerde
Hocam...
Kaşıma yaraları
Yazmak bizim için en kolay yol
Oysa yazılanlara anlam veremeden
İsyan eder yürekler
Kadere suç atar
Kapıyı vurup gittim diyorsun
Kapı vurulmaz
Kapı çarpılır ve aralık kalır hep
Sen ile ben gibi sevdamız hep aralık kaldı yarınlara
HİKMET ERDEM
13/02/2013
Yalnızlığımla beni
Derin bir bakışınla kalbimi çaldın
Yalan sözlerle umutlarımı yıktın
Göz yaşlarıma sen sebep oldun
Bırakıp giderken yalnızlığımla beni
Yanan hayaller mi yoksa o hayaldeki gerçeklermi bilmemişiz
Savurmuşuz o yangındaki kor alevli külleri
Sevmişiz bilmeden körü körüne
Sevmeyi sevmişiz
Sevgisizliklere vermişiz emekleri
HERDEM
Kağıtlar dolusu sevda yazarım sana
bıkmadan,
usanmadan,
ama
Şimdi bir sualim olacak sevdam
neden beni üzüyorsun
Takıldın Aklımın Bir Yerine
Takıldın aklımın bir yerine
Sanki yaşlanmaktan korkar gibi
Yada hiç yaşanılmamış yalnızlıklar gibi
Takıldın işte ne bileyim bir şarkı,
Yedi Tepeli Şehir
Asırlara konu olan
Uğruna destanlar yazılan
Kimine göre bulunmaz bir vatan
Yedi tepeli şehir İSTANBUL
Yürek ve kürek mahkûmudur
Analar babalar
Evlat ömrüdür
Fırıncı bunu gerçekliğini sorgularken
Bir yandan da işinin başında
Yakmıştır
Zaferi Ecdadımdan/ Vatanı ATATÜRK’ den Öğrendim
Zaferin nasıl bir duygu olduğunu
Fetih’in sevincini Fatih’ den
Kaptan-ı Derya' yı
Dünya da var olmayı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!