HER GÜNÜM ANNEM
Anneler günüydü,
Bisküviydi hediyem.
çocuktum henüz…
Değerliydi, benim için;
En değerlim olana...
Sevgim zaten onundu,
ellerimden tutmuştu.
Gülümsedi hediyeme,
mutluluk benim olmuştu.
Derken büyüdük, zaman geçti;
bisküviler çiçek olmuştu.
Yaşlandı tutan eller yavaşça,
tutulası eller olmuştu.
Yanında olmak lazımdı, daima,
gözleri görmez olmuştu.
O benim hediyemdi,
cennet ayaklarında durmuştu.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 01:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Anneler günü amatör çalışma…




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!