Bir Arkadaş Ararken
Bir geyik yaşarmış
dağların tepesinde.
Mutlu mutlu koşarmış
yeşilliklerin içinde.
Her bir yemişinden yermiş
bulduğu yerde.
Boş kalmazmış midesi,
doyar gidermiş derede.
“Hayat ne güzel,” dermiş,
avcı yokmuş tepesinde.
Yalnızlık canına tak etmiş,
düşünmüş çare zihninde.
“Bir arkadaş bulayım,” demiş,
aramış çevresinde.
Bakmış biri var, sevinmiş,
görmüş onu ininde.
Bir nefeste gitmiş,
bulmuş ayıyı yerinde.
Gülümseyerek “Merhaba,” demiş…
Bir an durmuş zaman.
Sonra yaşam bitmiş,
karanlığın midesinde...
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 02:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Ilk fabl çalışması




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!