Yaslarsın şakağına
İki elini yumruk yapıp
Gözleri sorma çok karanlık
Basiretini bağlar gibi…
Güneşi gördüğün halde
Yağmur yağdırırsın
Kurak toprağın suya sevdası
Fakirin umudunda ki lokma
Ne güzeldi düşlerken
Ah o …/tat
Şarjöre son cümlelerini koyup
Sıkacaksın beynine o an
En ücra köşesinde yer etsin kendine
Ölürken son nefesinde düşsün dile…
Düşlerde sevmek bedava
Ödemeli bile arayabilirsin
İstersen cevabı da kendin verebilirsin
İstediğin fantezi emrinde…
Düşle şimdi
Ama sakın hayata
DÜŞ/lerini DÜŞ/ürme
Düşlerin kaderi pastel renklerle yazılır
Hayatın rengi ise gri
Kurşun kalemi hatırlatır gibi…
Kayıt Tarihi : 28.04.2009 05:17:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Kocaeli olsun dedik..evet Kocaeli.. sonra kurduğumuz hayali düşlediğimiz düşleri hayata geçirmeye karar verdik..
yüce Yaradan kabul etti dualarımızı düşlerimiz hayallerimiz gerçek oldu:)))şimdi çok özlüyorum oğluşumu..ama düşlerimizi hayallerimizi gerçekleştirmeye gittiği içinde mutluyuz..
kardeşin senin şehrinde ..önce Allaha sonra sizlere emanet..seni antolojiden uzun zamandır tanırım çok değerli kardeşimsin..kalemin sağlam yüreğin cesur..hayallerin insanlığa dairdir bilirim..
sevgilerimi gönderiyorum kabul edersen çok değerli kardeşim..
kalemine yüreğine sağlık..
Çok güzel şiirin Kerem.Sevgilerimle..
TÜM YORUMLAR (8)