Hasret ağlıyor du.
Oturduğu iskemlenin,
sertliğinden şikâyet duyan
kaba etinin üstünde:
Camın buğusuna yazdığı adıma,
bakarak iç çekiyordu.
İlkin adının hasret oluşuna….
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




gerçektende oldukça etkileyiciydi
kalem hep yazar hasreti,
yüreğinizdeki hasretin dinmesi dileğiyle
tam puan
Büyüleyici...
Hüzün öyle yakışıyor ki kaleminize.
İfadelenişiyle yaşatıyor resmen okuruna.
Gönlünüze esenlik ve mutluluk dileklerimle.
Başarılı eserinizi kutlarım.Saygılarımla.+10+ANT.
kardeşimin bu güzel anlamlı şiirini severek okudum harika buldum kalemin daimi hiç susmasın kutlarım
güzel şiir tebrikler,saygılar
okunması güzel samimi ve etkili..tebrikler vedat bey..saygılar
Vedat bey............Oldukça etkili ve duygu dolu mısralar...Sevdaya ve düşlere mahkum bir anlatım..........saygıyla
yüreğiniz dert görmesin vedat bey güzel bir şiir olmuş saygılarımla.
Sevgili kardeşim, saygı deger yüreginizi içtenlikle kutlarım. Şiire yön veriş ve ustalığınızı, taktir ediyorum. Şahane bir şiir okudum, ilhamınız bol olsun gönlünüz şen yüreginiz dost kalsın.Herşey gönlünüzce olsun.Sevgi ve saygılar...
Oktay Çöteli-Elazığ
yanip sönen bir lambanin fisini tamamen çekmek ve karanliklara gömûlmek gibi tebrikler sayin POLATDEMIR saygilarimla baki, selamlar
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta