HARMANIM YOK...
Ekin ektim, harmanım yok.
Kime deyim, dermanım yok.
Sual edip hâl hatırım.
Soracak bir fermanım yok.
Dostun kapısın çaldım.
Açılmadı orda kaldım.
Nazlı yari görmek için
Ben nice hayâle daldım.
Yel savurdu düşlerimi.
Sel götürdü işlerimi.
Kime sorsam, bilmem ne der?
Söyler mi ki hislerimi.
Mustafam dertli yatarım
Derdim çoktur ben satarım
Gözden döktüğüm yaşıma
Acıyla zehir katarım.
14.02.2026 Mustafa UÇAR
Mustafa Uçar 2Kayıt Tarihi : 24.06.2026 23:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!