Dün şeb-i çar-süda yâr seni görmüşler
Mahzun bir hâlin varmış yolda gezerken
Bir küşe-i gamda yâr çeşm-i ter imiş
Oysa çok mutluydun yâr benden giderken
Gülşende bülbüller feryâda durmuştu
Şem'alar titriyordu bahtım sönerken
Bir virâne gönlüm firkatle dolmuştu
Sen bana gülmüştün yâr yüzün dönerken
Gam yükünü çekmiş gözlerin yorulmuş
Bir siyah akşamdı hayâlin inerken
Gül rengi yanakların sararıp solmuştu
Kim bilir ne düşündün yalnız gezerken
Meyhâne misâli olmuştu gönlün de
Hicrân şarabından kadehler taşarken
Bir damla tebessüm kalmamış yüzünde
Maziyi anmışsın gözlerin dolarken
Yazılmış kaderin silinmez dediler
Bahtım kara çıktı yollar tükenirken
Kul Ortak feryâdın düştü gönüllere
Sen de beni andın yâr içten çökerken
Nakarat
Sessizce ağladım geceler boyunca
Yâr diye inledim sabaha varınca
Sen de beni andın gözlerin dolunca
Hani sen şâd idin yâr benden giderken
KUL ORTAK
Baki OrtakKayıt Tarihi : 24.05.2026 16:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!