Güzel Sıla Şiiri - Yorumlar

Kasım Kobakçı
4361

ŞİİR


10

TAKİPÇİ

Yolumu yitirdim, dağların ardında,
Kavuşmak imkansız, o uzak Asya'ya.
Tükenip yok oldum, bu kışın kahrında,
Göçtüm varamadan, o güzel sılaya.
*
Karlı tepeleri, aşıp da geçerken,
Rüzgarlar esiyor, ben bağrım biçerken,

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta