Tüm şiir dostlarına! ! Kucak Dolusu sevgilerimle..
Sana kavuşma saati yaklaşıyorsa
Sensizliğin burkluğunu yaşayan kalbim
Sabırsızca çarpıyorsa.
Ellerim düşüncelerime hakim olup
Tüm şiirlerde yanlız seni yazıyorsa
Bil ki sonsuz özlem kaplamıştır içimi.
Ellerin ellerime değdi mi,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzel bir seslenişbeyendim
okurken çok keyif aldım çokda beğendim.tebrikler.
Gönül ışığınızla aydınlanmış olan bu güzel sayfanızdaki harika şiirinizi zevkle okudum. Sizi kutlarım. Tam puan, Bilal Esen
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta