Tüm şiir dostlarına! ! Kucak Dolusu sevgilerimle..
Gülen gözlerini düşledim hep sensiz gecelerde
Işıl ışıl ışık saçan sevgi ile sevgili bakan gözlerini.
Derinliğinde mutluluğu bulduğum sözlerini
düşledim..
Gülüşünü düşledim hep sensiz gecelerde
Içten gelen içimi yakan içten kahkahanı
Pınarlardan akan sular gibi çağlayan sevdanı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yüreğinize sağlık gülay hanım
yurek usta olunca bır baska yazıyor kalem kah kan damlıyor şiirden kah ibretı alem oluyor tıpkı bu şiirde oldugu gıbı saygılarımla
çok güzel ifadeler ve muhteşem bir anlatım harikasın ablacığım tebrik ederim. S.karacabey.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta