Duygular, duygular
Ne güzel de anlatır her şeyi
İçinde olanı kim bilir;
Kim bilir yanından geçeni!
Ne kadar soyut olsa da ruh gibi,
Varlığın yokluğuna tezat
Sözlerin özüne koyuyor hep yasak
Bilmiyorum bu nasıl olacak
Senle hayat nerelere varacak
Seçiyorum hep akla karayı
Aman aman
Her zaman çok yaman
Bu duygu
Ne zaman hatırlasam
Ben yansam
Vardı bak, gece sabaha
Oysa ne kadar vardı daha
Gün ışıklarını yakmaya
Kara gecenin ardı sıra
Geldim sana bak
Baş koydum yoluna
Bakma geçen yıllara
Onlar üzülecek neler kaçırdığına
Sayacak teker teker
Kahredecek boşa geçen yıllara
Bak bakalım oldu mu
Koyduğun gibi buldun mu
Giderken bıraktığın çocuklar
Kaç yaşına geldi bildin mi
Gitmek sana kolay
Var ile yok arasında
Bir yerlerdeyiz aslında
Sürekli inip çıkarız
Yaşam denen şu kıraçta
Bazen bir adım atıp mutlu olur
Gittim dedim inanmadın
Zaten
Geldim dediğimde de inanmamıştın
Kime deyim
Ne diyeyim
Bir güzellik yap bana
İçinde bir şey olmayan sana dair
Sanki hiç olmamışsın
Hiç gelmemişsin dünyaya
Hiç görmemişim seni
Hiç hissetmemişim
Canım sağolsun
Şimdi giderken senden
İnan üzülmüyorum
Kaybolan yıllarımdan
Bir şey talep etmiyorum
Geride kalan her ne var ise istemiyorum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!