Kimden saklanıyorsun?
Kimden niye kaçıyorsun?
Bir gören var seni,beni,
Bunu bilmiyor musun?
Bu dünya sınavımız,
Savaşan sen.
Yenilen de ben.
Sen kazanmanın gururuyla....
Ben kaybetmenin ezikliğiyle yaşıyorum.
Senin savaşçıların kahpece..
Benimse mertçe vuruşuyor.
içim; dışımdan acı
geçmişim; geleceğime yabancı
yıkıntılarım; gören gözlere sancı
ben razı mıyım?
değilim…değilim be bacı
adımlarındayım sahillerinin
her taşın altından çocukluğum çıkar
yıllar değiştirse de izlerini
seni seven yüreğim
ilk göz ağrısıyla bakar.
iz bırakma derdindeyiz zamanla
yaşamak istemediğimiz yaşanmışlıklar var
kurulan hikayeleri dinlemiyoruz artık
inişlere salıyoruz gönül yorgunluklarını
sol kulağı sağ elle kaşımaktan yollar uzuyor
umursamazlık görmemeye alışmasın diye
Karanlığın yalnızlığında konuştuk seninle
Kahkahaların çınladığı yerlerde konuştuk
Anlattıklarımı azaltırdın neşesi azsa
Uykularımın dikenli yastığıydın çoğu kez
Vicdanım yüreklendirdiğince senin olurdu.
giden günün ardından
gelen hüzündü
yalnızlığıma.
yoksun..
kokunu bıraktığın
odalarımda.
neşe oldum kederlere derildim
yağmur oldum güneşlere serildim
her yanışta sevgilere dirildim
anladım ki derde deva yok imiş
aşk körüyüm ümitlerin narıyım
boğaza dizildi mi ki lokmalar
tok karınların sofrasına düşünce
yırtık ayakkabılar
bir ananın kirlenmemiş çığlıkları
yürek dağlarken
sorgulandı mı ki
geleceksen adam gibi gel!
mermisi tükenmiş tüfeğin
titreyen namlusu gibi
kararsızlığın elinde korku olma!
ummadığın zamanın kiliminde
dokunsa da derdin nakışları




-
Işık German Ersoy
-
Abdulkadir Azaklı
Tüm Yorumlar* İçten hümanist duygular nota nota dökülmüş dörtlüklerle..*
Sonsuz kutluyorum..
* 10 Antoloji Yıldızı *
Sayın gülden hanımefendinin yazdığı şiirler çok anlamlı kendisini kutlarım Atatürk ilkelerini seven ve anlamını çok iyi bilen bir şiir dostumuzdur.Kendisine başarılar diler
mutlu ve hüzürlü bir hayat temenni ederim.Saygılarımla.
Abdulkadır azaklı.