Adresini bulmuştum, katibin defterinden
Gonca güller yollarıdm, mektebin bahçesinden.
Buğulaması senden, hamsi Karadeniz'den
Şenyuva Köprüsü'nden geçmesin mi Gülbeyaz?
Fırtına Deresi'nin akışından mı bezdin?
Ayder'in Yaylası'nda ceylan gibi gezerdin.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Emektardı takası, düz kızağa çekilmiş,
Cilası ince yaprak, üç-beş güne dökülmüş.
Yıkılmaz pehlevandı, Avni Dayın da çökmüş,
Yanlızlığın kahrını, çekmedin mi Gülbeyaz?
cok cok güzel bir siirdi...duygu yüklüydü...yüreginize saglik...tebrikler
sevgi ve selamlar :)))
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta