Ah şu İzmir'in metroları,
Her hareketi seni hatırlatır.
Durak durak duruşları,
Her durağında seni aratır.
Açılır kapılar anons duyulurken,
Sen geçersin önümden...
Bir rüzgar vurur saçlarına aniden,
Tüm metro seni izler olduğu yerden.
Ah şu İzmir'in sokakları
Her sokağına kokun sinmiş
Otobüs camlarından bakarken dışarı
Gözlerimin önüne hep gözlerin gelmiş
Gülüşüne kaç gençlik feda ederim,
Kaç satır eklerim gözlerinin elasına.
Narin yüzlü sarışınlığına,
Nasıl izin veririm kirli ellerin dokunmasına.
Ben bildiğimi yazar, hissettiğimi çizerim,
O yüzden her satırda seni anlatır, seni söylerim.
Varsa bende beğenmediğin bir özelliğim,
Söyle narin yüzlü sevgilim, değişirim.
Gözlerin en büyük felaketim,
Acı veriyor gözlerime akmayınca.
Benden gayrı göze gitme, gidersen kalma,
Ben gözlerimi kapatmadıkça...
Kayıt Tarihi : 14.06.2026 02:42:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!