Hocam,
Ben yedi yaşındayım!
“Annemle
babam ayrı,
halama
anne derim,
enişteme de baba",
bu bana yuva mıdır?
Her sabah kalktığımda-
şuramda
hissederim,
göğsümde
bir yırtık var,
bumu benim
kaderim,
çeker durur hesaba,
bu bana reva mıdır?
Kayıt Tarihi : 9.05.2022 23:09:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!