esip gidiyorsun,
bir ömür gidiyor...
görmeyen gözlerinin ışığında;
zaman sürükleniyor...
haritası çizilmiş hayatın,
sarhoş vakitleri,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili Aytekin;
haritası çizilmiş hayatın,
sarhoş vakitleri,
duvarlarını örmüş üzerine,
benliğini gizliyor...
Yazan yüregi ve kalemi kutluyorum.Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın..Saygı ve kalbi muhabbetlerimle...Sezai Binici/umut_adam/Erzurum
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta