Gittiğimde bir sabah buralardan
Issız kalır bir başına yüreğin yardan
Gelir aklına yaşananlar bir yandan
Nafiledir çabaların dönmez giden yolundan
Gittiğimde hasretim vuracak başına
Yok yere akıttığın göz yaşıma
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok teşekkür ederim Zeki Bey, eserleriniz konusunda ben de sizinle aynı görüşleri paylaşıyorum, tebrik ederim, Selamlar
çok teşekkür ederim Zeki Bey, şiirleriniz konusunda ben de sizinle aynı görüşleri paylaşıyor, tebriklerimi sunuyorum,
Selamlar
Pınar gibi çağlayan yüreğinizin duyguları, ahenkli bir şekilde mısralara dizilmiş. İçtenlikle kutluyorum muhabbetle.. tam p.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta