İro lı gurbetı ez mamı bı kes,………………Bu gün gurbette ben yalnız kaldım
Kes nabıjı mıra edi verı bes,……………….Kimse bana yeter gel demiyor,
Mina baran dıbarı çawımın hers,…………..Yağmur gibi yağmakta gözümden yaş
Geribi pır zore nayı kışandın,………………Gariplik çok zordur, artık çekilmiyor
Lı ber deri rudınım, nadın sılawa,………….Kapı önünde otururum,selam vermezler
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Lı ber deri rudınım, nadın sılawa,………….Kapı önünde otururum,selam vermezler
Kes pırsnakı nabıjı halıte çawa,……………Kimse sormaz demez nasılsın
Royı gerib tariyı mina şewa,……………….Garibin gündüzü karanlık,gece gibidir
Geribi pır zore, nayı kışandın., ……………Gariplik çok zordur, artık çekilmiyor
güzel e değişik bir çalışma olmuş üstadım.Gerçektende gariplik çok zr yüce yaradan ALLAH C.C kimseyi bu dünyada yalnız komasın.AMİN tebrikler kaleminize sevgi ve dostluğum ile kalınız.
Değişik bir çalışma...Sinan Abi... tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta