İro lı gurbetı ez mamı bı kes,………………Bu gün gurbette ben yalnız kaldım
Kes nabıjı mıra edi verı bes,……………….Kimse bana yeter gel demiyor,
Mina baran dıbarı çawımın hers,…………..Yağmur gibi yağmakta gözümden yaş
Geribi pır zore nayı kışandın,………………Gariplik çok zordur, artık çekilmiyor
Lı ber deri rudınım, nadın sılawa,………….Kapı önünde otururum,selam vermezler
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Lı ber deri rudınım, nadın sılawa,………….Kapı önünde otururum,selam vermezler
Kes pırsnakı nabıjı halıte çawa,……………Kimse sormaz demez nasılsın
Royı gerib tariyı mina şewa,……………….Garibin gündüzü karanlık,gece gibidir
Geribi pır zore, nayı kışandın., ……………Gariplik çok zordur, artık çekilmiyor
güzel e değişik bir çalışma olmuş üstadım.Gerçektende gariplik çok zr yüce yaradan ALLAH C.C kimseyi bu dünyada yalnız komasın.AMİN tebrikler kaleminize sevgi ve dostluğum ile kalınız.
Değişik bir çalışma...Sinan Abi... tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta