Yavaş yavaş sönüyor şehrin son ışıkları
Hey Gece sen neyin örtüsüsün bu gece
Üşüyen yalnızlıkların mı
Güze dönmüş hayatların mı
Sessiz hıçkırıklarda saklı sevdaların mı
Yoksa gelinmeyen yolların mı ..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Üşüyen yalnızlıkları ısıtabilmek...Güneşin suları öpüşü gibi...İsıtabilmek yalnızlıkları....Güneş kar tanerini öperken ışıltısıyla,kalabalıklara karışır sel sularında...
Çok güzel mısralar duygu yüklü bir şiir yüreğinize emeğinize sağlık güzeldi.Sevgi ve saygılarımla şair dostu
Bir yürek sesi okundukça dillenir ,dillendikçe şiirleşir .Yorumunuzla anlam kazanmış şiirim .Teşekkürler sayın Şair .
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta