Fındık yer misun ?
Ben sağa sevduğum dedum,
Sen de bağa der misun ?
Gözün yukarularda
Hiç bağa bakmayisun,
Ellerini sallayip,
İşaret çakmayisun.
Gönlüm sağa darıldı,
Kalbim fena kırıldı,
Benim sevduceğumdu
Başkasına sarıldu.
Fındık yer misun ?
Ben sağa sevduğum dedum,
Sen de bağa der misun ?
Elune değdu elim,
Sevduğum dedu dilim,
Sen bağa diken oldun,
Sana dedukçe gülum.
Sevda bağa yarardu,
Şimdi her yer karardu,
Bağa işman etmeyen,
Eloğlunu sarardu.
Fındık yer misun ?
Ben sağa sevduğum dedum,
Sen de bağa der misun ?
Gözleru gözlerume
Teğet geçey her zaman.
Bakmayisun, düşman mıyız,
Vermeyesun el aman.
Yapma eli güldürme,
Kalbimi parçalara böldürme,
Seni böyle seveni kırk yılda bulamazsun,
Bıçak sokma kalbume,
Kanatup ta öldurme….
Fındık yer misun ?
Ben sağa sevduğum dedum,
Sen de bağa der misun ?
Semih Eratlı
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 15:46:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi yok; ama şiiri Giresun'da yazdım.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!