Öylesine içimden geçtin
beşten mezun oldu endişeli yüreğim
kapı kapı lokum dağıttı, sevinçli ellerim
bir bahar geldi, çoşkuluydu demiştim
ben belki de yaşamayı, seninle sevmişim
Ve ey sevgili ;
ben seni ne de çok özlemişim..
Kayıt Tarihi : 7.06.2026 16:55:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!