Aslında yazmak için bahaneye gerek yok
Birşeyler dürtüyor seni hadi!Hadi yaz diye
Boşluktan gelmiyor birşeyler
İçindeki ruhta iz bırakanları yorumluyor ve yazıyorsun
Çokta zor değil aslında,
Hayat,
Sırf sana inat
Koparıp aldıklarına ve de gerivermediklerine
Peşinde koşturup
Bir türlü yakalatmadıklarına yanmadan,iç çekişsiz
Sana inat mutlu olmak
Sırf sana inat olsun diye
Hiç tanımadığım birinin yeşil gözlerine
Edalı gülüşünü görmediğim halde
Aşık oldum sen bedhahsın diye
Dostluğa şerefe demek ne hoş
Senin sesini duymak daha da hoş
Güzel anımda seni hatırlamak gibi
Acımda yanımda olman da hoş
Büyü dedik ama değil galiba
Sesini duymamak bile yıkım bana
Boş yere olur mu hiç sahiplenme
Demek ki var senden bir şey içimde
Seni yakın eden
Kendime yar eden bir şeyler saklı bende
Olur mu hiç durup dururken sana ne
Bir rüyadır aşk dediğin
Bazen, gözün açıkken uykuya dalarsın
Gerçek sevdayı yaşarsın
Düşler sokağının bir köşesinde
Nasibine düşeni sende alır
Bazen mutlu olur yaşamı sonsuz kılarsın
Deli rüzgarlara at koşturacağım dört nala
Yakalarcasına akımları hiç durmayacağım
Gideceğim gidebildiğim yere kadar
Issız çölde sensiz yapayalnız kalsam bile
Sıcak kum taneleri okşayacak belki yüzümü
Geçmeyen saatler
Hiç bitmeyecekmiş gibi
Ömür süresini katlamalı tüketen
Hisleri delip geçen saatler
Olur mu hayatta
Arayışlarımda bulmak isterdim seni
İsteklerimde yaşamak
Arzularımda düşlemek
Kaçışlarımda yanında olmak isterdim
Çiçeklerin en güzelinde görmek isterdim
Gönül defterimi bir bir çizdim
Hiçbir şey yazılmasın diye
Yazılmış olan sadece
Senin sayfan kalsın istedim
Bir sen ol istedim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!