Şiir,
Bitmez, hüzünlü gecelerin
Yıldızlı, lâcivert göklerine,
Sevdalı kalplerin,
İmbiklerinden süzülen,
Bir büyülü iksir...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kutlarım Selami Bey mükemmel bir tanımlama yürek sesinize ve düşünçelerinize sağlık. Hakverdi Erşan tam puan +10
* DUYGULAR
ŞİİR ŞİİR İŞLENMİŞ
SONSUZ KUTLUYORUM *
O orkestranın şefi,
Muhteşem bir hayalperest,
Adı... şair...
Harikaydı yine, yüreğinize sağlık, selam ve saygılar.
çok çok güzeldi yine...saygılar
O orkestranın şefi,
Muhteşem bir hayalperest,
Adı... şair...
derin bir zeka ürü şiirdi...ancak böylesine güçlü bir kalemden çıkar böylesine değerli şiirler...tebrikler...
Güzel duygular uyandırıyorsunuz, anlatımınız çok hoş
Kendimi kadife perdeli bir salonda müzik dinlerken bulduım..
''O orkestranın şefi,
Muhteşem bir hayalperest,
Adı... şair...''
bu şiirinizde orkestrayı muhteşem yönetmişsiniz..
Nejat KIZILTEPE
Yunus miskin çiğ idik,piştik elhamdülillah diyebilmek lazım.Şairlik,mütefekkir olabilmek ne büyük şeref...Ne diyorlar koca Yunus'a 'çağları delen ses'Bizlerde ancak aday...
Siir ve Sairin anlatimini harika bir sekilde dökmüssünüz dizelere.sizi yürekten kutlarim.sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 23 tane yorum bulunmakta