Haliç iskelesinden ayaklarımı uzattım.
Midye ve yosun kokusu teneffüs ediyordum ciğerlerime.
Bir seni düşünüyorumdum birde jetonlu vapur seferlerini.
Bak hatırlarım yine.
Sen boğaz seferlerini severdin.
Ben ise Kasımpaşa eminönü teknelerini.
Çok toydum aski arıyordum.
Daha 17 mde elimde çicekle sokaklarda titriyordum.
O çok cesurdu ve biraz deli.
Kahkülü kapatırdı yeşil Denizleri.
Gönül laf dinlese keşke
Her güzele vurulmasa
Ansızın!
Beklese zamana bıraksa gerçeği görse
Bu kadar yaranlamasa
Her daim
Yağmur sonrası Toprak kokusunu severim ben.
Yazın denizden esen o tatlı meltemi.
Kavrulmuş taze kahve kokusunu severim çarşılarda.
Çayı da severim ince belli bardakta muhabbet iyiyse
yanindada soft be beyaz filtreli sigara severim.
Eski bir kaset çalıyor az ötede.
Demleniyor emekli amcalar.
Kadehler bir dolup bir boşaliyor.
Ege bugün kederli, rüzgarlar küskün esiyor.
İlk aşkım geliyor aklıma.
Günlükler açılıyor.
Bu benim şehrim,
Biraz yorgun, fazlasıyla karanlık.
Caddelerim var çıkmazlara doğru.
Sokaklarim var ıssız ve tekinsiz.
Evsizlerim var içinde sevgisizlerim var.
Bir yarim var benim yanakları al al ama en alından.
Gözleri bir hapisane, içinde bendeniz aşık, ama en azılısından.
Kaçabilene aşk olsun o kahvenin koyusundan.
Ölümdü nefesi esti yüreğime imkansızın ormanından.
Dudaklarında hasretin o son çırpınışlarından
Bir kütük ile birçok şey yapılabilir hanım efendi.örneğin;içinde mutlu anılar biriktirebileceginiz şirin bir ev.gezginci ruhunuzla sicak denizlere açilip, yeni yerler kesfedebileceğiniz bir sandal.ya da soğuk kış akşamlarinda ,cayinizi demleyebileceginiz ve içinizi ısıtacabilecek güzel bir ateş yakilabilir.kisaca,bir kütükle bir çok şey yapilabir.kutukleri sevin artık.
Uzun ve dar geçitli çıkmaz bir sokaktayim.
Beyaz ve sarı kaldırımlar çocukluğum kokuyor.
Hayal kırıklıklarım batıyor ayaklarima.
Gün batımına nazır hayatımı sorguluyorum
Sevdam yedi kıtada silahsız savaşa girdide her birini kazandı.
Birtek senin sevdana kuşandıda savaşmadan esir kaldı.
Yenilgiyi kabul etmezdi gururum aşk esir olmaktı.
Bu ne güzel esaret ölümüm bir yeşil ırmaktı.
Yarabbi sen ne büyüksün bu nasıl güzel yaratmaktı.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!