Beni yordun be hayat,
Omuzlarımda yükün,
Her gün ağlamaktayım,
Gülebilmem ne mümkün…
Mazi oldu o günler
Ben senin hasretine dayanamam gidersen;
Ne olursun gitme, kal, hayat seninle güzel.
İste kulun olurum, eğer bunu dilersen;
El âleme güldürüp, deme benim için el.
Hiç kimseyi koyamam, gönlümdeki yerine;
Ben seninle mutluyum, âşk’ı sende tattım ben
Sakın gitme yanımdan dayanamam bir tanem
Bu karanlık dünyama Güneş gibi sen doğdun,
Seninle her yer Cennet, yokluğunsa Cehennem.
Kurduğumuz dünyada bir ömür yaşayalım,
Uzaklarda olsak bile
Gönül gözü görür yine
Yeter ki aşk gelsin dile
Anlaşırız biz seninle
Bırakalım öyle sansın,
Acılarla geçiyor,
Sen olmadan bu yıllar.
Gözlerimde hayâlin,
Gönlümde hasretin var.
Elem, keder doldurdu,
Ak sütünle besleyip de,
Canıma can katandın sen.
Bana ninni söyleyip de,
Uykusuzca kalandın sen.
--------------------Annem, annem, canım annem,
--------------------Ben hakkını ödeyemem.
Yıllar yılı gönlümde,
Taşıdığım bir âşk var.
Gelip geçen ömrümde,
Aramam ki başka yâr.
Onu bir an görmesem,
Ayrılıp da gidiyorsan
Al bu resmim sende kalsın.
Ona her baktığın zaman
Sana beni hatırlatsın
Unuturum deme sakın
Buradan gittiğin o günden beri,
Arıyor gözlerim her yerde seni.
Hicran ateşiyle yaktı âşk beni
Özledim sevdiğim özledim seni
Verdiğin bir resmin senden yâdigâr
Yıllardır gözyaşlarım,
Akar hep içerime.
Derdi veren Allah'ım,
Çare yok mu derdime?
Dünya bana çilegâh,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!