Yeryüzünde
Yüreğime dokunan biri varsa
O da sensin Mavilim.
Bir umut
Umut olabiliyorsa
Seninle oluyor.
Elimde
Sonbahardan kalma
Kırık dökük sevgiler ,
Karşımda
Hayatın acımasızlığına
Direnen sevgili.
Sen ;
Umutsuzluğumu
Umuda çeviren
Yarınlarımın tek sahibisin.
Sen ;
Gerçeklerimi
Umut yasak
Sevmeler günah
Engeller korkunçtur bu şehrin .
Sen hain bir pusuya düştün
Ben, gidişinle tükendim.
Dudaklarında
Acı dolu bir yürekle
Acıya gülümsemek zor bilirim .
Kalakalırsın düşlerinle başbaşa
Yüzleşirsin anılarınla - geçmişinle
Giden ömrüne mi yanarsın ?
Yoksa yüreğinden gidene mi ?
Düşün evreni
Bulut'un gözyaşlarını
Rüzgarın nefesine teslim et saçlarını
Sarp kayada
Açan çiçeğin kokusunda
Uykuya dalsın hüzünlerin - acıların.
Sen sevdiğim,
Unutma ki
Sevmek
Daima
Beraber olmak değildir.
Sensizken bile
Şehrindeyim şimdi
Aynı yoldan geldim
Aynı caddeden
Aynı sokaklardan geçtim
Ve Ulus meydanı işte !
İlk buluştuğumuz
Geldim sana
Şafakla buluşan güneş gibi
Değiştirdim yolumu
Ömrüme kıydım .
Umursamıyorum artık hiç bir şeyi
Geçmişimden sıyrıldım
Senin özlemini
Ve sevgini
Hiç bir şey
Unutturamaz bana.
Ne yokluğun susturur beni
Nede




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!