her gördüğüm yıldızı ayı.....
ece sandım ben....
büyük bildiğim tepeyi dağı....
yüce sandım ben...
dönen dünyayı yaşadığımız çağı....
nice sandım ben....
hangi cenaptan bakıyorsun bilmem...
seninkinde saraylar yatlar var..
gemiler uçaklar yüksek katlar var...
gününü gün eden hayatlar var....
çevir kafanı bu tarafa gör bak matem...
güzelsin hem de çok güzel...
lakin süsüne yetmez param...
boşuna okumayalım gazel....
fakirlik içimde kanayan yaram....
deşme yaramı dertliyim dertli....
haram oldu ne varsa bana....
insanın hasını unutamadım ben....
yaram oldu şu bursa bana...
yarimin yasını tutamadım ben....
her sabah acıyla uyanır mı insan...
bir günün daha saatlerini....
harcadım hoyratça....
kaç defa söz verdim kim bilir....
derin düşüncelere dalarak....
nefsimi karşıma alarak....
ekinleri orakla yoldurdum...
arabaya karaçav kurdurdum...
harmanda düvenle dövdürdüm...
sapları halka çatarım....
düvenle cirit atarım...
tozu dumana katarım....
boşuna yarışırsın benimle...
kapılır rüzgarıma savrulursun...
boşuna basma gazına...
ilk virajda devrilirsin...
hırsından çatlıyorsun...
sen hasreti bende gör....
çölde yağmura...
bir damla suya....
nöbet kulübesin de...
sınır boyunda...uykuya....
nasıl hasretsem öyleyim....
hasreti sen gel bende gör...
kızgın güneşte bulutsuz....
çölde kum gibi yanarken....
koskoca bir ummanın ortasında....
kaldın mı hiç umutsuz....
çatlayan dudaklarına tuz banarken....
hasret kokar buram buram...
yağmuru rüzgarı karı...
kimi sevgiliye kimi sılaya...
ilaç olur merhem olur sürer yaraya...
yağmurunda toprağın kokusu...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!