yüreğimde hep sızısın sen...
özlemle sevda karışık....
yanan köz paralayan yıldızısın sen...
bir dargınız bir barışık....
bazen kışı bazen yazısın sen...
sızlanma boşuna....
çakıllıdır yollarım benim...
gider gitmez bilemem hoşuna...
mengene gibi sarar kollarım beni...
çok konuşup kafa şişirme sakın.....
soğan ektim geç bitti...
dikenlendi taç bitti...
yolmayınan bitiremedim...
örümü de tüketti...
dikenleri elime batıyor...
kar boran tipi....
sarmıştı o gün dört bir yanı....
elinde baltası belinde ipi....
yine dağlardaydı dağlar aslanı....
göz gözü görmüyordu yine....
dane dane yağarsın......
soğuk soğuk üstüme......
garibim ya ondandır..........
gariplik suç mu ne........
saçlarım beyaz sen beyaz......
kutuplar gibisin...
soğuk ve ayaz..
ne güneş doğuyor...
ne geliyor bahar yaz....
soğuksun çok soğuk....
son buseyi kondurur gibi...
soğuktu dudakların....
veda eder gibiydi....
donuktu bakışların....
gri bulutlar çökmüş....
sen midası bilir misin...
ya pinokyoyu....
niye şaşırdın şimdi....
neden yüzün kop koyu....
yüzünde kızardı biraz....
yeter varma üstüme....
zaten çok pişmanım....
bir hançer sokulur göğsüme....
çok yanıyor canım....
haykırmak istiyorum....
ben bana yabancıyken....
ne faydam olur sana....
uslanmaz bir yalancıyken....
bekçi bile yapmazlar hana....
çoban yaparlar mı sanırsın....




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!