ben sana gülüm dedim...a gülüm...
sen benim gülüm değil misin....
sensizlik bana zülüm dedim...a gülüm....
gel desem acep gelir misin....
ben sana gülüm dedim...a gülüm....
güle sordum diken de ne...
dedi güzelin süsüdür....
aç gözünü de bak bir çevrene...
kem gözlerin örtüsüdür....
güzeli incitmeden tutmalı...
yüreğin kan ağlarken....
gülmek ne acı....
sen her gece ağlarken....
gülüyor ettiklerin baş tacı....
görüp de görmezden gelmek....
günaydın be adam....
yenimi uyandın....
hiç mi yüzünü yıkamadın....
hiç mi aynaya bakmadın....
gelip kapıya dayandın....
gün bugün dedim bastım gaza.........
seninle aşıyordum tüm engelleri.......
seviyorsun belli gerek yok naza......
ayrılık iyi geldi kurdu dengeleri......
okyanus çıksa geçerdim yüze yüze........
bekletmek olmaz yanan gönülleri.......
dün dündür bugün bugündür....
diyen ey zihniyet.....
niye eşelersin çöplüğü....
kendine de bize de etme eziyet....
bir gün sen olursun zübüğün öptüğü....
özledim gönül köşkümün sahibi..
akşam gelemezsen,gece gel..
şu hasta gönlümün tek tabibi..
uykulara dalmadan önce gel..
gel ki göreyim,sen ilacımsın..
ne yaptıysam ettiysem....
olmadı hiç olmadı....
ömrümü tükettim ben...
kaşığım bile dolmadı...
ömür bitti ben bittim...
güneşimi çaldılar....
yıldızlarım kayıp....
meçhule doğru yürüyorum....
yüze kadar sayıp....
bir ses bir çıtırtı arıyor insan....
seni bekliyorum sabırla....
güneşin battığı yerdeyim...
son akşam oturmuştuk hatırla....
kalbimin güm güm attığı yerdeyim....
hiç konuşmadık hep sustuk....




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!