hangi dağda kurt öldü.....
selam verdin gardaş....
tebessüm edip güldü....
haram derdin gardaş....
düşmanındım ben senin....
ellerini tutamadım....
gözlerine bakamadım....
içimden geçenleri...
ben sana haykıramadım....
kenan da bir kuyuyum...
sincanın ortasından çay geçiyor....
görsen yürüyüşünü tay geçiyor....
hiç boşa sallanma güzelim....
peşimde dolanma güzelim...
gönlüm seni kalbim seni bay geçiyor.....
kayıbım şu alemi dünyada....
bilmiyorum neredeyim....
kabuslarla dolu bir rüyada....
kendi içimde bir yerdeyim....
saklanıyorum neden kimden....
depremler seller derken....
yangınlarla da sarsıldık....
güzel bir gelecek dilerken....
haftasına varmadan çakıldık....
sırada ne var hayat....
ben kırıldım ben yoruldum....
eğdirme artık başımı....
gah eğildim gah doğruldum...
akıtma gözüm yaşını....
ilk virajda ben savruldum....
ne kadar da çokmuş kinin...
bir mesaj bile yazama dın...
canına minnet olmuş gitmem...
mezdekeyi severdin çalıp oynamışsın...
kına yakacam diyordun yakmışsındır...
Ne sırlar gizli şu dünyada...
Aklının alabildiği her yerde...
Kimi zarar verir kimi fayda...
Atmosfer..ya olmasaydı perde...
Yedi katman altta gördünmü...
muhtaç olursun diyordun ya...
olmadım bak şiştin mi...
yalvarır diye bekliyordun ya...
yalvarmadım şiştin mi...
yollarıma diken döktün...
içimde kalan ümit çiçeğinin....
son filizini de kırdın efendim...
ölüm ile yaşam gerçeğinin....
arasını çizgiyle ayırdın efendim....
sallanıyorum ama hangi tarafa...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!