gökyüzü desenli atlas yorganım var...
tavanda asılı hazır duran urgan ım var...
bir nefes bir ses bir tıkırtı...
kimsem yok ki yapsan lakırtı...
üşüyorum üstümü örtenim mi var...
yaşasam da sanki dürtenim mi var....
bir o anladı................
o da yanlış anladı......
yargısız infaz etti.......
her şeyi sonla dı........
gördüğüne değil........
O GÜNLERDE...
BİR BAŞKAYDI YAZ...
AKŞAMLARI MEHTABI...
SABAH GÜNEŞİN DOĞUŞU...
BİR BAŞKAYDI YAZ...
ESKİDEN...
geçmiyor ki bir hüzünsüz günüm...
gönlüme gam doldu dolalı...
aldığım nefes veremezsem ölüm...
yaşamak haram oldu olalı...
mazide kaldı mutluluk ve neşe...
ne atım vardı ne arabam....
ne gelebilmek için param...
hasretlik içimde ki yaram....
garip kaldım hiç duyanım olmadı....
beş kuruş cebime kuyanım olmadı....
kimileri aşırır dağdan tepeden.....
sense asvalta batıyorsun.....
soruyorum kendime acaba neden.....
cevap...biraz abartıyorsun......
peki..gördüklerim yaşadıklarım.....
yine bir şafak vakti...
güneş doğarken....
bayrak kefenimiz olsun...
yaptık biz akti....
tabutlarda bedenimiz olsun....
yok yere kırdın beni...
can evimden vurdun beni...
yıllardır yordun beni...
alsın beni yad eller alsın...
gayrı buralara ölüm gelsin...
gözlerini yıldızlardan almış...
yüzünü aydan almış...
gülünce güller açıyor...
siyah saçlarını rüzgara salmış...
bakınca kamaşır gözlerin...
yıllar sonra bir düğünde...
bir hoş oldum gördüğümde...
yaşla dolan gözlerinde...
çok acı çekmiş gördüm...
belli ki hiç unutamamış...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!