Size anlatacağım bir bilmece
Not tutun hece hece
Ya bunu bileceksiniz
Ya buradan gideceksiniz.
O alemler eskidendi
En içten dualarınızı topluyorum şimdi
Bir uykunun arakesitinde anımsıyorum
İnsanlar var yaşayan öte ülkelerin
Gündüzler var geceler var işitilmemiş
Bir ıhlamur ağacı denize çıkan sokakta
Bir esrik, biten güne ağlıyor
Şu şişmanlık gibi bela var mı, insan oğlunun başında
Yükleniyor tostçusu, hamburgecisi ekmeğinde aşında
Biraz hareket edeyim desen, hemen servis önünde biter
Aman evladımın tüyü uçacak, diye analar feryad eder.
İki kişilik bir dünyamız var bizim
Pencereleri iki çift göz
Kapıları açılmayan iki dudak
Düşlerimiz arada bir görülen yıldızlar
Çatımız sevgi kiremitleriyle örtülü
İki kalpten oluşmuş küçücük bir oda
Belli ki unutulmuşsun
Bak, atın bile tanımadı seni
Kişnemedi, boynuna sarılmadı
Sıla böyledir işte,
Unutur insanı..
Sonnet : Dostluk
İşte dostluklar bu kadardır, inan ki solar
Bir dağın ötesinde bir dağ daha ve nice dağlar
Dostlar dağlar nice yüksek olsa birbirini arar
Birinin burnu kanasa ötekinin yüreği sızlar.
Borç harç bu ayın da sonunu bulursun
Envai türlü dolapla işini uydurursun
Gelecek ay dersane taksidi gelecek
Ey emekli buna ne buyurursun.
Emekliyim kolum kanadım kırık
Şiirler,
Karmaşık duygular ve eski bir aşktan
Oluşan renkli bir hayattan
Çözülür gelir
Bir yumak örneği ,
Bakarsın bir kent için
İşte bütün kapılar kapalı bir tek açık kapı
Yaralıdır kalbim kapılar önünde yaralı
Yaralı kalbim bir acıklı hoyrat söyler
Söyler uzun uzun, ama ağzım kapalı..
Vay beyler vay acı beyler




-
Melaike Hüseyin
Tüm YorumlarGüzel bir manzara olmuş yine Hocam! Günlük gibi.
Hanımefendiye selamlar. İncir olacak da yenmeyecek mi Hocam! :-) Avrupada tane ile satılıyor şu incirler. Tanesi söylemesi ayıp, bidolar. Gurbetçim durur meyve tezgahı önünde, bakar şu memleketinden gelen teker teker kağıda sarılı, içi bal dışı ...