Gurbet elde kokladığım gönlümün al gülü,
Sen beni bensiz ektin, baharı bekledin,
Ben ise gözümde ektim,
Her düştükçe yüzüme değdin,
Bekliyorum gönlümde mevsimsiz güller açsın,
Ya Hayyam, kalkabilir misin topraktan?
Kimse anlamaz yazdığım satırlardan.
Şiirlerimde ne beyhude söz ne de yalan;
Serzenişlerim göğe değseydi eğer,
Şimdi bir yıldız düşmüştü karanlıktan.
Asi bir küheylan gibi geçtin ömrümün kapısından,
Habersizdim bahtıma düşen olcaydan,
Bir kalp atışı mesafeydi uzaklığımız,
Sesim kırık bir gitar gibi harflerim permeperişan,
Gecelerim üryan, yatağım ayaz,
Yalınayak geldim sana
Varsın yaram tenimde olsun canımda değil,
Olsun yar CANIMA DEĞSİN, TENİME değil...!
#düşüneninsan#erckose
Ürküyorum artık bakan gözlerden ,
Gülüşler yapay bakışlar naylon,
Yalanlar bir bir gerçek,
Gerçekler ise yalan olmuş bu dünyanın,
Nerden baksan yalnızlık ,
Nerden baksan bir yanım kekeme,
ÖMÜR DEDİĞİN NEDİR Kİ ,
BİR GÜN GİBİ SABAHI DOĞAR AKŞAMI BATAR,
YAŞ DEDİĞİN GÖZLER İÇİNDE,
GİDENLER KURUR GELENLER AKAR..!
#düşüneninsanerckose#
Gitmek istiyorum;
Yüksek tepelere, dağlara.
Bilinmez, hiç ayak basılmamış topraklara.
Orada, bağdaş kurup yıldızları sayarak,
Kendi içimde kaybettiğim parçaları bulmaya.
Ömür geçti, savrulduk zaman ile,
Yandık da sustuk çoğu vakit, Hak kelâmı dil ile.
Dert çeksek de eğilmedik, sabır düştü bağrımıza,
Yeni yıl kapıdadır, yarın doğar umut ile.
#dusuneninsanerckose
SEVEREK OKUDUĞUM ROMAN GİBİYDİN,
CİLTLERİ BEN SAYFALARI SEN,
KALDIRDILAR GÖNÜL RAFINA,
AYRACI BEN OLDUM TUTANI SEN,
Gidenlere çetele tutmak isteseler,
Ne kâtipler yeter, ne de mürekkepler,
Çift şeritli yol gibi dünya,
Kimisi soldan gelir kimisi sağdan gider,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!