Ne bu sevdam galip ayrıldı kavgamdan,
Ne de ben sağ çıkabildim bu arenadan,
Ne vakit bir rüzgar esse başımdan,
Kırıldı kanatlarım palazlanmadan,
...MEMLEKETE KAR YAĞMIYOR...
Zemheri ayında yediveren güller gördüm solmamış,
Ağaçlar bile filizlenmiş ama henüz açmamış,
Nice mevsimler gelip geçti ömrümüzden,
Bu kışa bahar , vallahi yakışmamış ,
Diyorumki...
Biz kanadı kırık güvercinlere merhem olduk. Uçup gittiyse eğer suçlu ben miyim.
Biz merhemi vicdan da yoğurup uçmasına vesile olduk.
Şimdi ise kendi kırıklarımın tabibiyim..!
#düşüneninsanerckose#
Eceli teğet geçen bu yaşamın içinde,
Musalla taşına uzanmış sevdalar !
Tekrar dirileceğimiz o güne kadar,
Artık sevmenin ne kadri ne de kıymeti var,
Kaç AFİFE kaldı ki yaşayan ?
Santim santim çoğalırsın hücrelerimde,
Ne zaman kaygısı ne mekan sıkıntısı,
Seni her daim kalbimde,
Söylemezse adını dilim, bil ki ömrüm sürgünde,
Hasreti mahmuzlayıp gözlerimin terkisinde,
Dörtnala sürerim umutlarımı, gelirim elbet,
Bırakın sarsın yüreğimi en onulmaz ağrılar,
Kim kimi satmış, kim kimi aldatmış,
Suskunluğum mavzer sıkıyor mabedime,
Sanmayın ki ! cehennem sadece ahirette,
Dumansız çıkan nice yangınlar var,
Yananları göreceksiniz elbet açılacaktır perde….
Nerdesin, Ey mecnun ! Nerdesin,
Gel bak, yeryüzünde Leyla kalmamış,
Bülbüller gökyüzünde süzülmüyor,
Gönül bahçelerinde ne laleler, ne güller kalmış,
Buz parçası gibi yürekler hele gel bak,
Sana bir şiir yazsam,mesala yüzünü resmeden,
Desem ki,
Gülen yüzünde tohumlar var,
Mutluluk senin , umutlar senin,
Niçin beklersin !
Elinde tırpan, ellerinde yarınlar var,
Bir sazın tınısı, birde sevda acısı,
Dindirmez hiçbir söz, dinmez gözyaşı,
Geçmez dedi tabip, yürek yarası,
Koparıp reçeteyi, sabrıma yazdı,
Sesim, avazım çıktığı kadar ,
ÖYLE DERLER YAŞARMIŞ KELEBEKLER BİR GÜN,
ACINASI GELİR İNSANIN BU KADARMI SENİN ÖMRÜN,
ELBET KALKACAK BEDENİN TOPRAKTAN BİR GÜN,
OZAMAN SÖYLERSİN KENDİNE KELEBEKLERDENDE KISAYMIŞ BENİM ÖMRÜM...!!!
#düşüneninsan#erckose#




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!