Sen yokken bilmiyordum,
Baharın gelişini,
Kelebeklerin uçuşunu.
Ve sen geldin,
O uçuşundan bihaber olduğum,
Kelebekler ;
Asırlardır üstümüzde bir ölüm havası
Bitmek bilmeyen bir kan davası
Havada dolaşır her zamanki kan kokusu
Ölüyor insanlar sokaklar dolusu
Bu savaşlar insanlığın yüz karası
Sanki kapanmayan bir gönül yarası
Bazem tutunacak bir dal ararsın
Çıkarıp bir sigara yakarsın
Yakarsın, ama tutunamazsın
Tutarsın, ama bırakamazsın
Yaktığın sigaranın dumanı
Tek bir dileğim var anlıyor anlıyor musun.
Aniden al beni yanına acısız amansız fakatsız
Nasıl olacak diye düşünmekten sıkıldım
Rabbim duy sesimi gönder biçicini
Islah olmak istemiyorum kalbim rahatsız
Medet de istemiyorum tek isteğim göçüp gitmek
Unutmayi bir ninet sandı insanoğlu
Soralım bakalım sonra ne oldu
Ne olduğunu unuttu
Yasamayı unuttu
Insanlığını unuttu
Belki bu akşam dönersin diye yollarını gözlerim
Belki gelirsin diye yollarda kaldı gözlerim
Her gece günde seni daha bir özlerim
Sen de, beniz gözler misin bilemem
Sen gittin diye geceler boyu ağlarım
Ağlarım ben her gece bendeki senin yokluğuna.
Acılarım dinmez,
Kalbimdeki yaraların çokluğundan.
Acılar içinde yaşarım ben,
Her gün benden
Uzakta olduğundan.
1...
Sanma yagmur yağıyor.
Sen gittin diye ;
Yüzlerini karartmış,
Bulutlar ağlıyor.
Yıldızlar gibi parlayıp sönmek, nedendir bilinmez
Ateşimle dünyaları ısıtmak yakmak isterim
Galiba ölmek istiyorum ateş yakar mı bilinmez
Miğferimle yola çıkıp vuruşmak isterim
Uzun ince bir yol var sonu beni yakar mı bilinmez
Raks edip havada de kadehine dökülmek isterim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!