Yüreğimde dolu hüzün
Kara bulutlar gibi anılarım
Sessizim, suskunum, ıssızım yine bu gün
Yağmurlar yakın
Yağsa da yıkansa biraz gönlüm
Konuştuklarımızdan fazla sustuklarımız var
Sustuklarımız bizi biz yapandır
Sustuklarımızla asude yaşarız
Susmak gerek bazen, hiç konuşmamak
Sen susunca, Yaratan konuşacak
Bilmediğin işlerin, düşme peşine
Bilmemek, belki de hayrına olacak
Susuyorsam var bir sebebi
Ne aptalım, ne meczup nede ahmak
Susuyorum amacım belaya bulaşmamak
Bazen de geliyorum anlamazlıktan
İnsanız işte, bir söyleyebildiklerimiz var avaz,avaz
Bir de sustuklarımız, yutkunarak
İşte o sustuklarımızdır bizi yakan kavuran,ve bizi biz yapan
Olması gerekenleri söyleriz avaz,avaz
Bazen gerçekleri öyle bir susarız ki, arşa varır, sedası
Bir dilim ekmeğin peşine, hırs ile düşme
Çok yiyen değil, az yiyen yaşıyor sağlıklı
Çoklukla, varlıkla övünme, yalnız giriyor insan, mezara
Bal kokmaz, asil azmaz, kör kurşunlar, azanlara
Kurunun yanında yaş da yanıyor, İnsan o üzülüyor, yaşlara
Hava durumunu haber veren, bedenim
Kar yağacaksa üşür ayaklarım
Lodos varsa ağrır her yanım
Önce sağlık demişler, serildim yataklara
Benzedim hoca Nasrettin'e
Her yeni gün farklı, dünden
Gül dün yalnızdı, bu gün tomurcukları var
Her sabah güneş, canlı olanlara, eder fayda
Hep ileriye, geri dönüş yok
Hoş geldin yeni yıl, bu yıl neler getirdin?
Yeniliklere meraklıyım
Bak bu yılda seninle kaldım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!