Duy Beni Antakya Şiiri - Mustafa Çekmen 2

Mustafa Çekmen 2
11

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Duy Beni Antakya

Ne çok isterdim,
şu ciğerim memlekette biz olmayı,
nergis kokusuyla zahter kokusunun karıştığı,
Habibi Neccar Dağı’na çıkıp
avazım çıkana kadar bağırmak,

taşından, toprağına, hayvanına…
yeryüzündeki her bir şeye kadar.

Göz gördü, gönül sevdi,
ben bir kız sevdim, sevmeye de devam edeceğim…

Duy beni, Antakya…

Mustafa Çekmen 2
Kayıt Tarihi : 2.01.2026 00:35:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Hikayesi:


Bir zamanlar Hatay’ın Antakya ilçesinde iki aşık vardı; biri bu dünyadan göçtü, diğerinin ise düğünü oldu...

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur

    Ne güzel demişsiniz
    beğeni ile okudum
    dilinize sağlık
    DOĞUM GÜNÜNÜZÜ KUTLUYORUM
    Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın

    Cevap Yaz
    Mustafa Çekmen

    Teşekkür ederim

TÜM YORUMLAR (2)