Gelmişler yetmişlerine
Hala gözgöze, dizdize
Sevgiyle bakıyorlar
Birbirlerine..
Titriyor elleri,
Hemde yürekleri..
Bekliyorlar özlemle
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




aşk değilde sevgidir bence :)
sevgiler :)
ne yetmislerine...bence sonsuzluga....ask hep vardi, ve hep olucaktir....yine siirinle beni mutlu ettin sevgili Ful....sagol...
Aşk;hep vardı ve hep var olacak biz olmasak,bizde olmasa da...Ama otuzunda,ama kırkında,ama ellisinde,ama ellisinden sonra.......Ta ki bu şiirdekini yaşayana dek....
Tebrikler Fatma..Teşekkürler..
Nerden buluyorsun allsen uç noktalarda şiiri?
Nede güzel anlatmisiniz askin sonsuzlugunu.. v easla yaslanmayacagini.. yureginiz hic dert gormesin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta