Sıska, çelimsiz bir kuştum
Sığınmıştım dallarına,
Uçmayı öğretti bana.
Bir koca çınardı
Düşlerimde beni barındıran...
Hışırdardı yaprakları çınarın
Çağıl çağıl akan ırmak gibi...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi
beğeni ile okudum
Doğum gününüz ve
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN
Keşke hüzünler dindirilebilse...Yüreğinize sağlık.
Boy atmamış çınar
Kol atmamış
Dal atmamış
Sadece
Biraz daha
Dökülmüş yaprakları
Ve uçurmuş kuşlarını...
Keşke
Dokunabilseydi hüznün gözyaşlarına..
Güzelmiş Fatma Ful ; sen de öylesindir eminim..
Özlemişim.
Sevgiler ve teşekkürler
..............ve bende cok zevk aldimmmm...kutlarimmm
Sevdim bu çınarı...ne güzel bir anlatım..keyf verdi....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta