Dört yüz kere çarpıldım
Dört yüz kurşuna
Pazarlık yaptım
Üç yüz olmaz mı de bana
Yüz altına pazarlık eden geldi aklıma
Doksan dokuz olmaz, asla yüzden aşağıya
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kim bilir..kim bilebilir.ama sürmez bu devran böyle.güzeldi.
kaleminiz daim olsun...saygılar
umutsuzluk bize göre değil, biz Allah'ın istediği gibi İNSANLAR olma gayreti içinde olursak o bize yardım edecektir. 'gevşemeyin' diyor ya hani......
Güncele çok yakışan bir şiir tebrik ediyorum ve altına bende imzamı atıyorum Mehmet bey bir de bu şiirinizin en kısa zamanda günün şiiri sayfasında görmek dileklerimle
vermezseniz dörtyüzü ben de böyle gösteririm gününüzü... gibi...
Kaleminize sağlık....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta