“Uygulama sırası gelmeyen ne çok hayaller kurdum
Kurduğum hayallerin birçoğunu unuttum”
“Baharım sensin”
Hayalimin
İnancımın
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiirdeydim.
Ses'in yankılandığı yerde yaşam var demektir.Devingenlikler olacak kuşkusuz.
Kutluyorum Dost.
Erdemle.
sürekli kendini yineleyen bir hücre gibi tebrik ederim memet abi
EVET; İNSAN HAYAL ETTİĞİ
MÜDDETCE YAŞARMIŞ.
Geleceğe ait hayallerin
bittiği yerde ömür de biter
Ama ruhun eli ayağı hükmündeki
bin bir hissiyat baki kalır.
Hayırlısı
etkili ve doyurucu mısralardı.
şiir böyle şahlanmalı doruklara doğru.
şiir sevgisi aşılayan betimlemeler harikaydı.
tebriklerimle şiire ve şairine.
sevgi ve huzurla kalın efendim
Baharlar da devridaimin bir noktada birleşen parçalarıdır..
Kaleminize sağlık sauyın Mehmet Çoban...
Gel-gitlerine farklı açıdan bakan bir şiir...Saygılar sunuyorum sayın şair...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta