İnsan kendinde olmayanı özler.
Olan vardır zaten, devinmez.
Sıkılırız durağanlıktan, uçurum
kenarında bekleriz; bir başdönmesine
özlem. Bilensin isteriz duyularımız.
Tehlike de olsa imkan sayarız;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




İnsan kendinde olmayanı özler.
Olan vardır zaten, devinmez.
Sıkılırız durağanlıktan, uçurum
kenarında bekleriz; bir başdönmesine
özlem. Bilensin isteriz duyularımız.
Tehlike de olsa imkan sayarız;
devinsin diye kaynaklarımız.
Dönüşürüz sonunda özlediğimize,
ne dönüştüğümüz var artık, ne biz varız.
Doğru söze ne denir. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta