Gidersin elbet,
Ardına bakmadan,
Hem de
Yaptıklarına gülerek.
Hele bir izin ver,
Katilin olayım,
Kapıldım ya,
Aşk denilen sele….
Yüzmek istesem,
Yüzemiyorum.
Bilmecesin,
Çözemiyorum.
Bakışın ayrı dert,
Yüreğime işliyor namert,
Felaketim oluyor,
Sürdüğün koku.
Mübarek sanki,
Üst seviye sudoku,
Çöz çözebilirsen.
Gez gezebilirsen,
Sevda uçurumunun kıyılarında,
Düşmeden lâv banyolarına.
Soğuk su da yok ki
Ferahlatacak,
Daha ne kaldı ki başka,
Anlatacak.
Bana bulaştı bir sırnaşık,
Aşığım dostlar,
Maalesef,
Aşık….
Dertliyim yani…
Semih Eratlı 14.06.2026
Kayıt Tarihi : 22.06.2026 23:28:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!