Dert kervâni yükledum
Yol üstunda bekledum
Acele ettum zahir
İki gittum tek'ledum
Bir güzela furuldum
Furuldukça duruldum
İstanbul'dan Ordu'ya
Yol aldikça yoruldum
Geceleri ay ağlar
Gözlerime çay bağlar.
Kör olasica dağlar
Ölmem içun yay bağlar
Karadeniz ağliyor
Yüreğumu dağliyor
Ben eldum gidiyorum
Ağzumu kim bağliyor
Bir tebessum bekledum
Nazlu yarun yüzunda
Çok bekledum durmuyor
Hiç kimselar sözunda
Sezai Gönul yandu
Boşina ömür yandu
Küllanmiştu aşkimuz
Tutuştu kömür yandu.
Sezai Efiloğlu 2
Kayıt Tarihi : 11.05.2026 11:49:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!