İşte al defterimi ne yazarsan yaz,
Hatadan dönülmenin en bariz anı;
Dünya da bile felaketler olurken,
Bana da dokundu der geçerim biraz.
Üzülürüm belki de yorulurum az,
Bir sabah kahvesi içerim yalnız,
Oturur ağlarım masamda... en az,
Bana da dokundu der geçerim biraz.
Olabilir her kulun başına bir bela...
Dertleşir insan buluşursa dostuyla,
Hangi derdi dağıtamaz ki bir saz,
Bana da dokundu der geçerim biraz.
Her hayal gerçek olmak zorunda mı?
Her sevenler istedi diye kavuşamaz,
Ağustos da meyveler dalların da olunca,
Bana da dokundu der geçerim biraz.
Özdemir Koca
Kayıt Tarihi : 4.05.2026 08:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Emeğinize ve kaleminize sağlık güzel bir çalışma anlamlı dizeler kutlarım emeğinizi selamlar sevgiler saygılar gönderdim hayırlı sabahlar dilerim değerli kalem
Her sevenler istedi diye kavuşamaz,
Ağustos da meyveler dalların da olunca,
Bana da dokundu der geçerim biraz.
Güzel şiir
Emeğinize ve kaleminize sağlık güzel bir çalışma anlamlı dizeler kutlarım emeğinizi selamlar sevgiler saygılar gönderdim hayırlı sabahlar dilerim değerli kalem
TÜM YORUMLAR (2)