Aç defterimi katip yine bu akşam,
Sayfa sayfa yazacak günahlarım var,
Ne sen teselli et beni ne ben bitamam...
İçmişim kafamdan yutacaklarım var.
Dünya bize bir gaf etti sorma benden,
Çekmek kolay değil sevdayı erken,
Çekip gidiyorlar sevdiğim derken,
Bu sarhoş kafama sıkacaklarım var.
Aç defterimi katip yine bu akşam,
Bu bedenden bu ruhtan alacaklarım var,
Bir Bülbül olmuşum Gül'ü beklerken,
Bu aşk uğruna daha yanacaklarım var.
Özdemir der eremedim aşkın sırrına,
Ömrümü uzattım ümit derken yarına,
Ey! dilber beni öldürmek senin şanına,
Bu şiire biraz zehir katacaklarım var.
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 18:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!