Uçuyorum…
Bir kuşun kanadında gibi
Sessiz bir çığlık atıyorum
Dağın doruklarında sanki
Öyle bir haldeyim ki
Ne ben, ne de bendeki sen
İkisi de suspus olmuş
İkisi de biçare
İkisi de mahsun
İkisi de yorgun
Birbirini takip ediyor
Birbirini özlüyor
Ağlıyorum, susuyorum
Yaptıklarını hatırlıyor
Sonra, olsun be deyip bekliyorum
Yeter ki, gelsin diyorum
Çorak bir toprak gibi
Meyve vermez bir ağaç gibi
Terk-i diyar bir yer gibi
Sessiz sedasız bir berduş misali
Teselli ediyorum kendimi
Neden ki başkası olsun
Zaten vardı
Benle de yok oldu
Derdim büyüktü
Seninle daha da büyüdü
Seni attım içimden
Kandırmışım kendimi
Ağlıyorum bir köşede bir çocuk misali
Direnç gösterse de gözlerim
Tir tir titrer bedenim
Sen yoksan her şeyim
Her şey yok olur bilirim
Senin olmayan bir alemde
Kaybederim aklımı
Ben bende olmam
Sen ben de
Kaçarım benden
Kaçarım senden
Kaçarım bendeki senden
Kaçarım her şeyden
Kayıt Tarihi : 1.06.2026 19:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!