Mühim olan çok insan tarafından sevilmek veya taktir edilmek değildir..
Sayı olarak az olsada; kaliteli insanlar, kamil İnsanlar tarafından çok sevilmektir..Onlar tarafından taktir edilmektir..Onlar tarafından aranıp, sorulmaktır...Ortadan kaybolduğunda boşluğu belli olan aranan insanlardan olmaktır..Ne diyordu Ingmar Bergman;
“Dil hep ağrıyan dişi yoklar...”
İnsanlara diş olun.. Ağrı ve acı vermesenizde, dillerinin yokladığı dişi olun...Kabusu değil, gülerek uyandığı Düşü olun..
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 12:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




TÜM YORUMLAR (1)