Ben bir çınarım,
Rüzgarlar yine bir yalnızlık şarkısı söyler de
Avuturum kendimi...
Dallarım uzanır büyük bir boşluğa
Anlatamam ben içimdeki beni...
Yapraklarım...
Yapraklarım salınır durur kaderine
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




***Sen dallarımda, Sen yaprağımda renk,
Sen gövdemde direnç, köklerimde can
Sen Canımdan bir parça; Canımıniçi
Sen gölgemdeki SONSUZLUĞUM! ! !
Seslen bana...
Ben üzerinde gölgen,
Ben koruyucu bedenin.
Ben can yoldaşın
Ben hayat arkadaşın... ***
''çınarın aşkı''...demek geldi içimden şiir başlığınıza..çok güzel di...yüreğinize sağlık..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta