Çın,Çın,Çın…
Ne ötüp duruyorsun,
Saatin bilmem kaçında.
Gene mi acıktın
okumaya yazmaya.
A benim aptal beyinciğim,
Yatıp uyusana.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




::))gülümsetti...
Çok şirin dizeler...
beyin uyumak isterde,bazen diken olur yastikta..sürekli batar habire..
ya düş kiriklaridir yada yaşanmiş pişmanliklar keşkeler..
diken öyle bir dikendir bazen..
bazende diken fuska verir..oy oyy doyum olmaz tatina .)
fuska(böğürtlen) karadeniz'de fuska derler ona..bordo'msu olani ekşi, koyu siyah olani çok tatlidir..
diken bu işte
bazen güller bile dikenlerince sevilir..
eh yani....
saygılar kaleminize...
:)))
gülümseme ile kalın
:::))
güzel bu saatte iyi geldi...
bende aynı şeyleri der gibiydim beynime..)
saygılar
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta