Ceviz fidanım Şiiri - Hatice Ak

Hatice Ak
460

ŞİİR


40

TAKİPÇİ

Ceviz fidanım

"nazım'ın" milyonda biri kadar güzel yazabilseydim
sana olan tutkumu, ben acemi, sen fidan olmazdın
değil mi?

sen ağır ağır büyürsün ağaç olmak üzere
ben daha çok okurum ve daha çok saçmalarım
bu da şiir oldu diye

bakma sen kimin ne diyeceğine
biz güven duyarsak hem kendimize
hem de birbirimize

çok uzakta değil o günler
kuşlar salıncak kurar dallarına

ben de sırtımı sana yaslar
çayımı yudumlarım kollarında

ha gayret, biraz direnç, biraz iyi niyet

Hatice Ak
Kayıt Tarihi : 23.04.2021 16:35:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Cevat Çeştepe
    Cevat Çeştepe

    Tutkuya dair şiir yazmak niyeti ile ile kalemi eline-kağıdı önüne almak bile en güzel ifade şeklidir... Milyon defa daha güzeli NAZIM olmak ama bu kadarı bile KENDİNİZ olmak demektir...
    Aydınlık., şiir dolu bir akşam ve yarınlar diliyorum...

    Cevap Yaz

TÜM YORUMLAR (1)