"nazım'ın" milyonda biri kadar güzel yazabilseydim
sana olan tutkumu, ben acemi, sen fidan olmazdın
değil mi?
sen ağır ağır büyürsün ağaç olmak üzere
ben daha çok okurum ve daha çok saçmalarım
bu da şiir oldu diye
bakma sen kimin ne diyeceğine
biz güven duyarsak hem kendimize
hem de birbirimize
çok uzakta değil o günler
kuşlar salıncak kurar dallarına
ben de sırtımı sana yaslar
çayımı yudumlarım kollarında
ha gayret, biraz direnç, biraz iyi niyet
Kayıt Tarihi : 23.04.2021 16:35:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Aydınlık., şiir dolu bir akşam ve yarınlar diliyorum...
TÜM YORUMLAR (1)