Şan)
Sanırım unutuyorum seni
E…Bu kadar hasret yetmezmi
Bir kere aramadın
Bir kere sormadın halimi..
(Ara nakarat)
Bak bir bahar daha geçti
Hazan mevsimi geldi
Yoksun ya pervaneyim
Deliyim divaneyim
Nerdesin, nerdesin
Anlarsın ya halimi
Şu aşık ahvalimi
Sana açtım kalbimi
Ölümüne varmısın
Yalnız sen olacaksın
Sevdamı benimle
Bıraktın öyle
Alışmam sensizliğe
İnanki mümkün değil
Zifiri karanlıktan
Dilinden dökülen bu öfke niye.
Bu destursuz bu uslupsuz cümleler kime.
Senin sevgi anlayışın bu mu
Sende sevgi susuz bir tutam kummu...




-
Esat Sarı
-
Serhat Seyhan
-
Cafer Cafe
Tüm YorumlarBu şiirinizi çok beğendim gerçi bütün şiirleriniz çok güzel.Tebrik ederim.. Saygılar üstad..
Kapında Dilenciyim..(Dua) ..
Yoktan var edilen As'lı unuttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Sahte mutlulukla kalbi kuruttu
Merhamet ey Şanı Yüce merhamet
Gökyüzünden rahme ...
Hocam yeni kitap çıkaracağınızı okudum umarım çıktığı zaman bizleri bilgilendirirsiniz..
Sizi okumak zevk veriyor..
Kalbinizin daim olması dileğiyle..Kaleminize sağlık..
Bu cevap değil,bu enseye vurulmuş imanlı bir tokatın sesi..Yüreğine sağlık üstad..
Istifa..
Varoluşun üstünden geçti belirsiz zaman,..
...insanlığından cayan,evrimle oldu hayvan..
Cengiz Süslü